Looking For Anything Specific?

גאולה אבן סער - האישה שכבר בחרה בגדעון סער קווים לדמותה של גאולה אבן וואלה Sheee / גאולה אבן וליהיא לפיד צילום:

גאולה אבן סער - ×"איש×" שכ×'ר ×'חר×" ×'×'×"עון סער קווים ל×"מות×" של ×'אול×" א×'ן וואל×" Sheee / גאולה אבן וליהיא לפיד צילום:. השבוע בשיחה אישית עם גאולה אבן סער, דר ענת מילמן, רופאת קרדיולוגיה וספורט. עבור גאולה אבן־סער, שתחגוג ביוני 45, עונת האביב נפתחה בסימן התחלות חדשות. ערב ערב עם גאולה אבן־סער, 17:00, כאן 11. גאולה אבן⁻סער היא עיתונאית ואשת רדיו וטלוויזיה ישראלית. שיטות הטיפול שמשתכללות לאורך השנים, הסיפוק בעבודה המורכבת הזאת ועל הסטיגמות סביב המטופלים שיוצרות מצב בו אין בית.

Hit the subscribe button to track updates in player fm, or paste the feed url into other podcast apps. גדעון סער חופר נהדר, חבל שלא הוא זה שחפר את המנהרות. גאולה אבן סער, יפעת שאשא ביטון, גיל אלמגור וליהיא לפיד יחד עם שירה איסקוב צילום: הגישה את בוקר טוב ישראל ויומן בערוץ הראשון ואחר כך את מהדורת החדשות המרכזית בערוץ כאן 11 עד פרישתה בדצמבר 2018. לאחד מחבריה של ליאורה הגיע מסרון מפתיע שבו הוא נשאל למי מהפוליטיקאים הוא מגלה אהדה.

פרק 11 שני ×›×
פרק 11 שני ×›×"ן ×'אול×" א×'ן סער ×'שיח×" אישית Geula Even Saar Podcast Podtail from www.omnycontent.com
גדעון סער חופר נהדר, חבל שלא הוא זה שחפר את המנהרות. התראיינתי הערב אצל גאולה אבן בערוץ 11 והפעם עם מסכה שקופה על הפנים. כל ישראל הולכת לבחירות, חוץ ממני. אז בין השמות הצפויים של בני גנץ, גדעון סער. גאולה אבן וליהיא לפיד צילום: ערב ערב עם גאולה אבן־סער, 17:00, כאן 11. הגישה את בוקר טוב ישראל ויומן בערוץ הראשון ואחר כך את מהדורת החדשות המרכזית בערוץ כאן 11 עד פרישתה בדצמבר 2018. כשהייתה בת שש, עברה המשפחה לבת ים, שם גדלה, בעקבות עבודתו של אביה כפסיכיאטר בבית החולים.

אבל היא הצליחה לרכוש את לבבות השמאל.

הגישה את בוקר טוב ישראל ויומן בערוץ הראשון ואחר כך את מהדורת החדשות המרכזית בערוץ כאן 11 עד פרישתה בדצמבר 2018. אביה מיכאל היה רופא פסיכיאטר ואמה פנינה אחות במקצועה. עבור גאולה אבן־סער, שתחגוג ביוני 45, עונת האביב נפתחה בסימן התחלות חדשות. פרט להן, עלו על סטרפלס גם יפעת שאשא ביטון , מאיה ורטהיימר , בל אגם , נגה נשים חזקות. דני אבן, אחיה של גאולה אבן פירסם היום פוסט תגובה בו כתב שהמעשה של נתניהו הבן הוא מעשה שפל. האם מישהו החליט להריץ את גאולה אבן־סער לפוליטיקה? אביה מיכאל היה רופא פסיכיאטר ואמה פנינה אחות במקצועה. גאולה אבן וליהיא לפיד צילום: לאחד מחבריה של ליאורה הגיע מסרון מפתיע שבו הוא נשאל למי מהפוליטיקאים הוא מגלה אהדה. Hit the subscribe button to track updates in player fm, or paste the feed url into other podcast apps. אבן סער אמרה לעודד בן עמי בשש עם בערוץ. היא מספרת על הנזק הבלתי הפיך שעלול נגיף הקורונה לגרום ללב, איך אפשר למנוע מאנשים צעירים ובריאים לחטוף התקף לב ולמות מוות פתאומי. אז בין השמות הצפויים של בני גנץ, גדעון סער.

גאולה אבן סער, אשתו של חבר הכנסת גדעון סער, התיישבה הערב (ראשון) לראיון בלעדי עם עודד בן עמי והתייחסה גדעון בעלי נלחם עבור נתניהו והליכוד כאריה מאז שחזר לזירה הפוליטית, סיפרה המגישה והעיתונאית גאולה אבן סער. ערב ערב עם גאולה אבן־סער, 17:00, כאן 11. גדעון סער חופר נהדר, חבל שלא הוא זה שחפר את המנהרות. גאולה אבן סער בשיחה אישית עם ישראלים מעניינים. התראיינתי הערב אצל גאולה אבן בערוץ 11 והפעם עם מסכה שקופה על הפנים.

×'אול×
×'אול×" א×'ן מ×"×'רת על ×"ורות וקרייר×" ריאיון מיוח×" from atmagil-static.s3.eu-central-1.amazonaws.com
גדעון סער חופר נהדר, חבל שלא הוא זה שחפר את המנהרות. עבור גאולה אבן־סער, שתחגוג ביוני 45, עונת האביב נפתחה בסימן התחלות חדשות. אשת התקשורת גאולה אבן סער, רעייתו של בכיר הליכוד גדעון סער המתמודד על ראשות המפלגה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, שוברת שתיקה ואומרת כי ההסתה נגד בעלה מסוכנת וכי היא יודעת מהיכן היא מגיעה. גאולה אבן וליהיא לפיד צילום: גאולה אבן הייתה למן ההתחלה בערוץ 1 קריינית חדשות עם נוכחות חיוורת. הגישה את בוקר טוב ישראל ויומן בערוץ הראשון ואחר כך את מהדורת החדשות המרכזית בערוץ כאן 11 עד פרישתה ב⁻24 בדצמבר 2018. גאולה אבן סער, אשתו של חבר הכנסת גדעון סער, התיישבה הערב (ראשון) לראיון בלעדי עם עודד בן עמי והתייחסה גדעון בעלי נלחם עבור נתניהו והליכוד כאריה מאז שחזר לזירה הפוליטית, סיפרה המגישה והעיתונאית גאולה אבן סער. דני אבן, אחיה של גאולה אבן פירסם היום פוסט תגובה בו כתב שהמעשה של נתניהו הבן הוא מעשה שפל.

התראיינתי הערב אצל גאולה אבן בערוץ 11 והפעם עם מסכה שקופה על הפנים.

גאולה אבן⁻סער היא עיתונאית ואשת רדיו וטלוויזיה ישראלית. כשהייתה בת שש, עברה המשפחה לבת ים, שם גדלה, בעקבות עבודתו של אביה כפסיכיאטר בבית החולים. שיטות הטיפול שמשתכללות לאורך השנים, הסיפוק בעבודה המורכבת הזאת ועל הסטיגמות סביב המטופלים שיוצרות מצב בו אין בית. אז בין השמות הצפויים של בני גנץ, גדעון סער. גאולה אבן סער, רעייתו של המועמד לראשות הליכוד חכ גדעון סער, הבטיחה הערב (ראשון) כי הקמפיין של בעלה יהיה 'נקי', כלשונה, ולא יכלול השמצות כלפי ראש הממשלה בנימין נתניהו. האם מישהו החליט להריץ את גאולה אבן־סער לפוליטיקה? התראיינתי הערב אצל גאולה אבן בערוץ 11 והפעם עם מסכה שקופה על הפנים. היא מספרת על הנזק הבלתי הפיך שעלול נגיף הקורונה לגרום ללב, איך אפשר למנוע מאנשים צעירים ובריאים לחטוף התקף לב ולמות מוות פתאומי. אבן־סער בחרה שלא להתראיין בנושא והדפה כל בקשה לתגובה מאמצעי התקשורת ששיחרו לפתחה, ולא פשוט לראיין אותה בימים הטרופים שעוברים. כל ישראל הולכת לבחירות, חוץ ממני. הגישה את בוקר טוב ישראל ויומן בערוץ הראשון ואחר כך את מהדורת החדשות המרכזית בערוץ כאן 11 עד פרישתה בדצמבר 2018. אביה מיכאל היה רופא פסיכיאטר ואמה פנינה אחות במקצועה. גאולה אבן סער בשיחה אישית עם ישראלים מעניינים.

לאחד מחבריה של ליאורה הגיע מסרון מפתיע שבו הוא נשאל למי מהפוליטיקאים הוא מגלה אהדה. בלי פוליטיקה, אבל עם כל השאר. כשהייתה בת שש, עברה המשפחה לבת ים, שם גדלה, בעקבות עבודתו של אביה כפסיכיאטר בבית החולים. גאולה אבן וליהיא לפיד צילום: גאולה אבן סער, רעייתו של המועמד לראשות הליכוד חכ גדעון סער, הבטיחה הערב (ראשון) כי הקמפיין של בעלה יהיה 'נקי', כלשונה, ולא יכלול השמצות כלפי ראש הממשלה בנימין נתניהו.

×'×
×'×"עון סער ו×'אול×" א×'ן מתחזקים פרסום ראשון from img.mako.co.il
גאולה אבן וליהיא לפיד צילום: השבוע בשיחה אישית עם גאולה אבן סער, דר ענת מילמן, רופאת קרדיולוגיה וספורט. הגישה את בוקר טוב ישראל ויומן בערוץ הראשון ואחר כך את מהדורת החדשות המרכזית בערוץ כאן 11 עד פרישתה ב⁻24 בדצמבר 2018. היא מספרת על הנזק הבלתי הפיך שעלול נגיף הקורונה לגרום ללב, איך אפשר למנוע מאנשים צעירים ובריאים לחטוף התקף לב ולמות מוות פתאומי. פרט להן, עלו על סטרפלס גם יפעת שאשא ביטון , מאיה ורטהיימר , בל אגם , נגה נשים חזקות. גאולה אבן סער, אשתו של חבר הכנסת גדעון סער, התיישבה הערב (ראשון) לראיון בלעדי עם עודד בן עמי והתייחסה גדעון בעלי נלחם עבור נתניהו והליכוד כאריה מאז שחזר לזירה הפוליטית, סיפרה המגישה והעיתונאית גאולה אבן סער. שיטות הטיפול שמשתכללות לאורך השנים, הסיפוק בעבודה המורכבת הזאת ועל הסטיגמות סביב המטופלים שיוצרות מצב בו אין בית. אבן־סער בחרה שלא להתראיין בנושא והדפה כל בקשה לתגובה מאמצעי התקשורת ששיחרו לפתחה, ולא פשוט לראיין אותה בימים הטרופים שעוברים.

אבל היא הצליחה לרכוש את לבבות השמאל.

Hit the subscribe button to track updates in player fm, or paste the feed url into other podcast apps. השבוע בשיחה אישית עם גאולה אבן סער, דר ענת מילמן, רופאת קרדיולוגיה וספורט. כשהייתה בת שש, עברה המשפחה לבת ים, שם גדלה, בעקבות עבודתו של אביה כפסיכיאטר בבית החולים. שיטות הטיפול שמשתכללות לאורך השנים, הסיפוק בעבודה המורכבת הזאת ועל הסטיגמות סביב המטופלים שיוצרות מצב בו אין בית. גאולה אבן⁻סער היא עיתונאית ואשת רדיו וטלוויזיה ישראלית. כך לא מטילים דופי באדם גאולה אבן סער מארחת את דר צבי פישל, יור איגוד הפסיכיאטריה בישראל: Born june 15, 1972) is an israeli journalist and a former anchor on israeli radio and television. גדעון סער חופר נהדר, חבל שלא הוא זה שחפר את המנהרות. התראיינתי הערב אצל גאולה אבן בערוץ 11 והפעם עם מסכה שקופה על הפנים. ערב ערב עם גאולה אבן־סער, 17:00, כאן 11. אבן־סער בחרה שלא להתראיין בנושא והדפה כל בקשה לתגובה מאמצעי התקשורת ששיחרו לפתחה, ולא פשוט לראיין אותה בימים הטרופים שעוברים. גאולה אבן סער, אשתו של חבר הכנסת גדעון סער, התיישבה הערב (ראשון) לראיון בלעדי עם עודד בן עמי והתייחסה גדעון בעלי נלחם עבור נתניהו והליכוד כאריה מאז שחזר לזירה הפוליטית, סיפרה המגישה והעיתונאית גאולה אבן סער. גאולה אבן סער, יפעת שאשא ביטון, גיל אלמגור וליהיא לפיד יחד עם שירה איסקוב צילום:

אז בין השמות הצפויים של בני גנץ, גדעון סער גאולה אבן. הגישה את בוקר טוב ישראל ויומן בערוץ הראשון ואחר כך את מהדורת החדשות המרכזית בערוץ כאן 11 עד פרישתה ב⁻24 בדצמבר 2018.

Posting Komentar

0 Komentar